close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איפה מטיילים בקיץ?

מערכת שורשכב סיוון, תשעח05/06/2018

בחירה נכונה של יעד לחופשת קיץ תבטיח ערך מוסף עבור ההורים והילדים כאחד. במאמר הבא נציג את היתרונות של יוון, קפריסין, גאורגיה, אירופה וארצות הברית ונבדוק איזו מדינה צריכה לקבל את העדיפות הראשונה

תגיות:
חודשי הקיץ הם תקופה מצוינת לצאת לטיול משפחתי. כאשר הטמפרטורות בארץ עולות והילדים יוצאים לחופש הגדול, אין ממש ברירה אלא לעלות על טיסה ולרענן את השגרה השוחקת. כמו כן, שינויים בענף התיירות מביאים לירידת מחירים וכיום ניתן להגיע ליעדים אטרקטיביים בתקציב נמוך. כל מה שצריך לעשות הוא להכיר את המקומות השווים ולתכנן את הטיול המושלם.

יש כמה סוגי טיולים שאותם ניתן לערוך בתקופת הקיץ. הסוג הראשון והנפוץ ביותר כולל טיולים למדינות קרובות, כמו למשל יוון וקפריסין. יש טיסות סדירות שמתקיימות מישראל לאתונה, בעלי אזרחות ישראלית שנוסעים ליוון לא זקוקים לאשרת כניסה ומזג האוויר דומה מאוד לזה שאנחנו רגילים אליו מהארץ. גם בקפריסין המצב דומה, אך הערך המוסף הוא מרחק טיסה של 30 דקות בלבד.

הגיע הזמן להכיר את גאורגיה
בשנים האחרונות הופכת גאורגיה לאחת המדינות המתוירות ביותר בעולם. קודם כל, היא מצליחה לשלב באופן אלגנטי בין טבע ונוף עוצר נשימה, תפריט קולינרי מעניין ואירוח חם ידידותי. בנוסף, גאורגיה שוכנת על חופי הים השחור ונמצאת כמעט בדיוק בין מזרח אירופה למערב אסיה. המשמעות היא שלכל אורך ההיסטוריה היו עליה השפעות תרבותיות רבות, שאת חלקן ניתן לראות עד היום במהלך החופשה המשפחתית.

הקיץ הקרוב מעניק הזדמנות פז להכיר מקרוב את גאורגיה ולראות מה יש לה להציע. אם רוצים להפתיע את הילדים והמשפחה, אפשר גם להזמין טיול ג'יפים בגאורגיה ולהגיע למקומות שבדרך כלל לא זמינים עבורנו בחופשה השנתית. טיולי הג'יפים נערכים בעיקר בחלק ההררי של המדינה והם כוללים מפגשים עם תושבים מקומיים ועוד המון הפתעות.

האופציה היקרה: אירופה וארצות הברית
אירופה מאז ומעולם הייתה חביבה על ישראלים. יש ביבשת אירופה המון יעדים תיירותיים מעניינים ובהם ברצלונה, לונדון או פראג ואפשר להגיע אליהם עם המשפחה במידה ומעדיפים תנאים טובים ונוחים. מנגד, אירופה יקרה משמעותית בהשוואה לגאורגיה, יוון וקפריסין ויש כאלה שמרגישים בה תחושת מיצוי מסוימת.

הורים שרוצים לצאת לחופשה ארוכה יותר יכולים לטוס לארצות הברית. היתרון הוא שתמיד אפשר למצוא מה לעשות באמריקה, אך החיסרון הוא שיש צורך בהשקעה כספית לא מבוטלת של כמה עשרות אלפי דולרים לפחות. מעבר לכך, ישראלים צריכים ויזה כדי להיכנס לארצות הברית והסידורים הבירוקרטיים דורשים גם הם המון סבלנות.

לסיכום, מהרשימה לעיל אפשר להבין מדוע גיאורגיה מציעה את מלוא היתרונות של טיולי קיץ למשפחות בישראל. זו מדינה שבהחלט שווה לראות ויש המון אופציות לשלב את הביקור בה יחד עם התקציב השנתי של המשפחה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה